Tuesday, July 1, 2008

come home soon

ober: It's been two days and I'm missin' you already
Never really thought you could mean
So much in such a little time
nakid:??????
ober: i miss u la nakid
nakid: owh yeke? i miss u too! i balik kl harini yay...nanti kite dating ok??
ober: i nak peluk2 u kuat2
nakid: i pon huhuhu
ober: nanti i belanje u fish spa(yang ikan makan daki kt kaki tuh)?
nakid: i hate fish T_T
ober: really?
nakid: u ckp u sayang i? then why u xtaw?? T_T
ober: bukan u ske ke? dulu kite gi same2 tuh ingat x?
nakid: bile plak i pergi ngn u? i xpnah merasa kot
ober: dalam hati ober(alamak itu ngn si andax!! klo die tahu kantoi aku)
eh eh eh mane ade la sayang!
nakid: u curanggg...bye xnak session untuk u lagi dah (tukk!!!........off phone)
ober: sayang?? sayang???

tut tut!! tut tut!!
apis: hello
nakid: sayang i sedih :'(
apis: knp ni?
nakid: ober curang ngn i
apis: die buatpe?
nakid:die ade laki lain :'(
apis:dalam hati apis(ehh die pon curang ngn ober,ngn aku plak tuh)
xpe2 i kan ade..lagi lagi hensem dari ober!! muke i cm faizal tahir!! u ske?
nakid: faizal tahir yang badan berbulu tuh eh?? eeeewwwwwww!!
i dont like la! tp xpe..u vox carbon 4 teen yang hensem tuh! i likeeeeee(ngn suara horny
apis: (stim)
apis: .........
nakid:hello sayang??
apis: (tengah lancap)........ ...fire in the hole(dah tembak kt dinding)!!!!ehh? what? yes sayang??(puas)
nakid: u ni knp ni? i tengah bad mood u bleh plak tgglkn i cmtu!! i hate u!! tuttttttttttt(letak phone)
apis: emo betul la nakid tuh(ermmm aslkn puas hehehhehe)


( sume adalah lakonan semata2 sebenarnye malam 2july ini(harini) aku amat busy
ngn jamming..i do it for ober my love mwahhx sayang!!)

yayy balik kl! happynye! xsabar jumpe mak bapak aku!

(sorry ober n apis pakai name ko..sbb nak bagi laku blog ni terpakse menyamar gay :P)

bersama saya lagi pada wabtu yang sama! jalan2 cari gaduh bersama nakid!


apis

ober

nak berkenalan ngn dieorg bleh la contact aku hehehe


No comments: