Monday, June 30, 2008

kisah si rosli dan ozman

rosli: yo ozman jom gi maison(club)
ozman: xnak aku..tergugat iman aku
rosli: jom la bos! best gile dowh bleh ushar2 awek then minum arak
ozman: ermmm.....best gak tengok awek,kt situ sume awek seksi2
rosli: jom laa...aku banje minum! ape2 ko nak liquer or beer! dont worry la bro,aku banyak duit ni
ozman: xnak la,aku dah ade gf la bos..takot die marah plak
rosli: aiya!! ok la klo ko xnak ikot,klo ubah pikiran msg la aku ok
ozman: ok bos! ko lapar x? jom teman aku gi makan
rosli: lapar gak la! nak makan kt mane?
ozman: kt kedai min tian jom! aku dah lame x makan mee babi kt situ
rosli: errrrrrrryeeeeee!!! ko makan babi ke?? harammm bodoh! errrrryeee!! aku xnak kawan ngn ko la!! allah marah kite makan babi! ko ni org kapir ke?? ape punye kawan laa ko ni makan babi!
ozman: owhhh..ko minum arak bleh plak? xpikir tuhan plak eh? aku makan babi baru ko pikir?
rosli: .........

the end :P


(cite rekaan dari pengalaman aku :D )

No comments: